joi, 19 februarie 2009

PR - Predictii pentru anul 2009

- 2009 va fi anul PR-ului, dar daca in acest an PR-ul nu-si dovedeste valoarea, concret si la obiect, in 2010 va fi taiat de pe lista. Si dupa ce ca e mic si plapand, s-ar putea sa nu mai aiba asa de multa forta. Depinde de nivelul profesional din 2010 si daca agentiile isi dau seama ca e mai mult decat o responsabilitate care apasa pe umerii lor.
- Va fi un an cu bugete mici si dese in detrimentul unui an cu bugete mari si rare, care sunt de preferat intr-o situatie normala. De obicei, o agentie cu clienti cu bugete mari si rare risca foarte mult, pentru ca un client cu un buget foarte mare, care dispare, te lasa cu o gaură de 30% in balanta.
- PR pur in 2009 inseamna sa stai la telefon si sa vorbesti cu liderii de opinie importanti, sa intelegi trendurile.
- Mai trebuie sa treaca niste ani pentru ca oamenii sa inteleaga valoarea reala a consultantei de specialitate. Deocamdata, consultanta pe comunicarea de criza este un joc.
- Romanilor le lipseste capacitatea de a adera la o cauza in mod organizat. După 20 de ani de la revolutie, suntem inca o societate care abia se naste. Nu ne-am inventat inca.
- Ca specialisti, ne lipseste reflexul de a intreba de ce. In momentul in care ajungi la intelegerea directorului general, poti sa-i propui si un alt fel de abordare, pentru ca oamenii nu-si constientizeaza nevoile, ci executiile.
- Lucrurile nu mai sunt stabile si nu mai poti sa te bazezi pe un plan.
- Vom munci mai mult in 2009, pentru ca ne vom ocupa de mai multi clienti deodata, fara sa mai angajam oameni, pentru ca acum orice companie vrea sa-si apere profitul si cash-flow-ul.

Sursa: www.iaa.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu