marți, 3 februarie 2009

Mosul cu mere

Clujul este orasul nostru de suflet si am demonstrat-o. Ne mandrim ca am contribuit iarna asta (si nu numai) la obtinerea titlului de „cel mai frumos decorat oras de pe plaiurile autohtone”. Am impodobit si anul acesta parcul din spatele Teatrului National cu mere luminate, am amplasat un panou cu Mos Craciun si trei spiridusi – de fapt erau doi spiridusi si jumatate, intrucat al treilea trebuia intregit de capetele trecatorilor care vroiau sa-si faca fotografii.

Intr-o zi cu ploaie ne-am hotarat sa-l aducem si pe Mos Craciun in carne si oase (si vata, si trei randuri de haine ca sa para mai gras), fapt care s-a implinit tot intr-o zi cu ploaie. Slava Domnului ca promovarea a avut un impact mai mare decat ne asteptam, iar Mosul a ajuns - intr-un final - exclusiv din bunavointa si spiritul de sarbatori mult inradacinat in soferi, care i-au acordat prioritate in trafic numai pentru ca era Mos Craciun.

Mai departe.. spiridusi, colinde, mere caramelizate, ceai cald, copii entuziasmati si speriati.. check out YouTube.

Dona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu