prezentarea se poate descarca de pe siteul agentiei noastre, la adresa:
http://www.imaginetact.ro/imagine%20tact%20branding%20cluj-napoca.pdf
miercuri, 10 februarie 2010
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
despre merele, oamenii si viata lor la ImagineTACT
un hyperlink la pdf n-ar strica
RăspundețiȘtergereCiteva comentarii:
RăspundețiȘtergere- logo-urile nu-mi prea plac, cel mai mult poate cele de la Clujul are farmec (dar astea - in jurul globului- sint acum la moda, dupa citeva luni nu vor ma fi)
- ar fi bine sa folosim denumirea de Cluj, Cluj-Napoca suna foarte official, si este si artificial (citi oameni il folosesc...)
- diversitatea e sterila: prea official iarasi, ceva in jurul Heritage and choice poate
- Clujul are farmec e cel mai bun, dar farmec-ul imi aminteste de fabrica (mai exista?)
- inima transilvaniei: merge
- mereu deschis: NU
- o parte din viata ta: nu e specific Clujului, poate fi oriunde
- orasul comoara: imi place, dar poate mai scurt: Comoara Transilvaniei / Transylvanian Treasure, Logo nu: seamana putin co logo-ul olimpiadei de la Moscova
Singurele logo-uri relativ ok sunt cel de la diversitate si cel de la Clujul are farmec; dar la ideea cu farmecul sunteti prea aproape de o idee folosita de cei de la BT- Clujul are suflet- iar logo-ul, prin gama de culori folosita, ma duce prea mult cu gandul la istorie, nu la prezent sau viitor si in plus nu e deloc tineresc, primitor.
RăspundețiȘtergereLogo-ul de la inima Transilvaniei seamana cu cel de la Universitatea Tehnica, si in plus pentru ideea asta ne batem cu Alba Iulia.
Celelalte nu-mi inspira mare lucru. Dar poate ar fi interesant sa va ganditi si la potetialul enorm pe care Clujul il are prin studenti, universitati - deschidere, noutate, dorinta permanenta de schimbare, istorie/amintiri...