joi, 29 ianuarie 2009

Traiasca Oana, lenea si cele doua torturi!

Alaltaieri a fost ziua Oanei si am profitat din plin de bunatati: ne-am indopat cu prajitura de ciocolata, cu Cosmopolitan si Orgasm in noul pub Euforia.. dar asta numai dupa ce Bobo ne-a scos peri albi cu felicitarea umilitoare (pentru noi) in care lait-motivul e pijamaua si personajele inspirate din realitate: Alexandra e ren, Raul mafiot si Ovi clown.

Dupa ce Oana a crezut ca i-am luat cadou un filtru de cafea pe care n-o sa-l foloseasca niciodata, Virgil si Bobo s-au chinuit sa care in pub cutia cu supriza: un home cinema pe care abia asteptam sa-l exploatam si noi, la o sesiune de filme horror.

In fine.. a doua zi ne-am trezit si cu un tort (tot de la Oana, bineinteles) care a zabovit o ora pe frigider, sub privirile lacome ale baietilor. Si, pupaza peste colac, firma de catering pe care din lene n-am schimbat-o in ultimele saptamani, ne-a adus un alt tort pentru a ne rasplati fidelitatea (a se citi lenea).

Ce sansa exista sa ne infruptam din doua torturi in aceeasi zi?



Dona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu